Våra Värsta År / Gitaarlessen


Tjaaaaa! Allt bra? Själv mår jag bra men är ganska trött.
När jag kom hem från skolan tittade jag på Våra värsta år, haha jag tycker den är rätt bra och rolig. Denna gång skulle Al och Bud gå ut i en caming tur med ett par barn hahaha dom tog inte med sig någonting, ingen mat ingen tält, ingenting utom en liten ficklampa hahah. Sjukt!

Sen så blev jag så trött när jag låg i soffan och tittade på serien så jag somnade... En halvtimme efter väckte min pappa upp mej och sa att det är Gitarrlektion om 15min aaaaaaaahhhh, men han skulle ändå skjuttsa mej dit. Så det var ingen big deal. Gitarrlektionen gick som den skulle och Anders (min gitarr lärare) var så imponerad på mej för att jag redan är så bra på det och att jag är på en hög nivå haha, tack Anders lol.

Ikväll blir det snack med pappa om omdömmen. imorgon är det utvecklingsamtal. Jag hoppas det går som det ska.
Hilda hade det ikväll, hon kommer kanske berätta för oss lite hur det var, ellerhur Hilda?
/ Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0