V for Vendetta

Helloj blogg läsare. Har ni en bra kväll?`Det har jag i alla fall, såg just Idol. Robin Eriksson fick åka hem denna gång.
Tråkigt men så måste det bli.
Nu tittar jag på filmen V for Vendetta, det sägs att den är mycket bra på tv.se. Den har just börjat så jag vet inget om den.


Amerikanskt action från 2005. En ung kvinna vid namn Evey räddas från en livsfarlig situation av en maskerad man som kallas "V". När Evey får veta sanningen bakom V: s mystiska förflutna får hon även veta sanningen om sitt eget. En plan vars syfte är att starta en revolution som ska återföra frihet och rättvisa i ett samhälle genomsyrat av grymhet och korruption, allierar det osannolika paret.

I rollerna: Natalie Portman, Hugo Weaving, Stephen Rea, Stephen Fry, John Hurt. Regi: James McTeigue.



Imorgon blir det ju läxa som sagt men också båten. Vi kommer sätta fast kapellet på båten ordentligt så den inte flyger iväg vid storm. vi han inte göra klart det förut för det blev beck svart, man kunde inte se någonthing nästan så vi fick stå där med ficklampan.
Jag kanske kommer dra till forum i helgen också för att köpa ett par jeans men jag är inte säker på det så det tar vi en annan gång.
Men ni får ha det så bra så ses vi senare

Sommaren på Gran Canaria var för fan fantastiskt, ååå jag vill så mycket tillbaka till det stekande solen och bli brun !!!!!!!


Jag har mer bilder men dom lägger jag upp någon annan gång :)
Bye
/Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0