utvecklingsamtal

Hahahaha Hilda, orka att du ska skriva det där om armbrytningen. Visst det är bra att vara stark, Ni kanske tänker  "hon kan klå en kille, skit vad stark hon borde vara!" men tro mej jag är inte så där stark som ni tror. Och i andra hand vill jag inte vara starkast av dom flesta i klassen hahaha. Aja nog med det.

Idag har min dag varit enkel. Vanlig skoldag, kommer hem är inne på datorn och bloggar lite.
Imorgon blir det skönt för då börjar 1/4 av klassen halv 11, dom andra får börja 8:10 (som valigt) för dom ska göra köttbulle prov. Man fick välja om man ville göra den här veckan eller nästa. Så Hilda och jag börjar sent imorgon och då har vi bara en lektion tills vi ska gå med 8i klassen till diselverkstaden för att titta på teater i ungeför 4 timmar, haha a jag vet *suck* men då får man ju hoppas på att det blir en bra teater och inget annat.

Halv 18 är det utvecklingsamtal med handledaren i skolan. Hon kommer säkert att ta upp om det här att jag är oftast passiv på alla lektioner, men ärligt talat så har jag inte tänkt på det sätter. Jag har bara inte orkat att ta upp armen och vänta tills jag får svara, åh dumt av mej, jag kom ju på att om man vill ha högre betyg så måste man visa att man kan.
Så a, vilken tabbe men i fortsättningen kommer jag räcka upp haden mer då hoppas jag att betygen ökar.

Nu pluggar jag fördjupning, inget mer med det.
Ha en bra kväll

/ Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0