GREEEEEEEAAAT

Jamen gud vad det snöade idag. Hela jag blev ju nästan täckt =)
 

Idag har min mamma blivit GUDMOR till hennes kompis nyfödda barn =) och jag gratta henne hihih.
Just nu är jag ÖVERLYCKLIG för en grej som jag kommer berätta lite senare. Kanske på tis eller ons. Skitt Hildaaa!! =D=D=D hahahahhahahahahahahahaha jag garvar och skriker och hoppar! Fan!

Okej. Min dag har inte varit något vidare speciellt annars. Snackar just nu med hilda på msn och pratar om "det".
Året första snö! Oj oj oj. skit vad mycket det kom ellerhur! =)
När jag kom hem tittade jag på en film som vi hade hyrt "We own the night" ,den var ju helt okej. Kanske inte min favorit direkt.

Ett känslostarkt kriminaldrama om en man som valt att gömma sitt förflutna, bara för att istället tvingas konfrontera en oundviklig framtid.

Filmen handlar om Bobby Green (Joaquin Phoenix), en man som vänt sin släkt, där alla är poliser, ryggen. Istället driver han populära och legendariska nattklubben El Caribe. Klubben ägs av ryssar och ligger i Brighton Beach i Brooklyn. För Bobby är varje natt ett party där han hälsar på vänner och gäster eller dansar med sin vackra puertoricanska flickvän Amada (Eva Mendes), i ett töcken av cigarettrök och discomusik.

Året är 1988 och narkotikan väller in över New York i en allt snabbare takt. Bobby försöker på ett vänskapligt sätt att hålla avståndet till den ryska gangster som använder hans nattklubb som högkvarter - en gangster som gjorts till måltavla av Joseph (Mark Wahlberg), Bobbys bror. Joseph är en New York-polis på väg upp i karriären och han stöds av sin far Burt (Robert Duvall), den legendomsusade biträdande polischefen.
/ CDON.COM

Nu ska jag snacka vidare med hilda sen får det bli fördjupning
ha det gött
/christel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0