the days...

Hej bloggen.
Jag kan väll börja med att skriva lite medans jag väntar på att några foton ska komma över till datorn från kameran.
Igår kväll kunde jag inte skriva något för det blev en himla sen kväll och så kunde jag inte göra det imorse heller för att jag skulle sticka till båten en halvtimme efter jag hade vaknat typiskt, det är alltid så.
Skulle nämligen dit för att fixa en grej på båten men efter det så gick jag ut med Ellinor vi satt och prata lite och tog lite foton och så. Mina uggs skor blev lite blöta och håller på att torka nu. Råkade rammla i lera men så tur var så fick jag inget på mej, dock fick mina skor lite på sej haha.

Sen har jag fått höra att hilda gillar inte min design :O haha, nej men hon har rätt den är ful. Men jag hade inte tid och fixa den så fin för jag hade ju läxa att göra.

Kvällen igår var ju helt otrolig. Jag fick ont i huvud och mage för den där stora basen dom hade när dom spelade upp musik. Tre artister kom dit och dom var alla jätte duktiga. Sen var det också en tjej som heter Jennifer och sjöng Jordin Sparks - Tattoo och hon var jätte duktig. Det var kanske över 1000 människor där så man måste verkligen ha "the guts" för att gå upp på scen och sjunga sin låt.
Artisterna gick ner till publiken och alla blev helt galna, vissa fick pussa honom och krama honom och till och med ge honom blommer medans han sjöng. Hahahaha det var så roligt.
Det är var verkligen skumt, det var en kvinna som ryckte loss blommer i en kruka på sen och sprang sedan till artisten (medans han sjöng alltså) och gav dom hahahahahahahahaha.Jag har video på dom så ni kan få se. Jag lägger upp dom nu tror jag om jag orkar får se.

Nu måste jag göra lite fördjupning sen ska jag gå igenom omdömningspapper med pappa. Har fått ganska bra omdömmen i alla fall så jag är glad över det.


Outfiten jag hade igårkväll.

Det är något på gång på YouTube så jag får lägga in videon senare ikväll eller imorgon eftermiddag.
Ha en trevlig kväll

/ Christel

Kommentarer
Postat av: sadia

fint :)

2008-11-10 @ 07:40:38
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0