Mysa med filmer och Idol.

Just nu är jag i mitt rum och lyssnar på muusik, min roligaste hobby och göra lol, För någon minut sen tittade jag på Sagan Om Ringen 3, jag vet inte varför men jag var så sugen och titta på den hahaha. Så jag låg där och mysade med massor av kuddar och filtar och smaskade i mej godis "/ Jaa jaa. Men nu börjar idol, egentligen gillar jag det inte men ibland kan det vara kul. Mina "favoriter" är nog Kevin eller Alice. 

Det kommer två filmer på TV ikväll men vet dock inte om dom är bra. Jag tror jag har sett Firevall i alla fall.
Men nu ska jag dra mej vidare, vi får höras imorgon för det blir nog för sent för mej och skriva, förmodligen kommer jag ej orka heller.


Frodo =P  och min skål som-jag-är-så-desperat-om-att-berätta-om. Perffa till godis eller något annat =)

Ha en trevlig kväll!
/ Christel


Kommentarer
Postat av: Petrich

gott med godis :D

2008-11-14 @ 19:54:51
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0