Måste läsa :O


Läsare, jag ska dra snart till båten. Så det här får gå lite snabbt.

Jag vaknade typ halv 11 sen så tittade jag vidare på Sagen om ringen som jag inte hann se klart =P Sen så busade jag med min mamma ett tag. Hahahahahahaha skit vad hon blev lack, hon jagade mej runt huset hahahahaha jävla busunge jag är. Egentligen brukar jag inte göra så men nu kom det upp i alla fall.
Jag hade också en skit knäpp dröm idag. Jag drömmde om typ att jag var på "ghost chip" haha och jag var där med min familj och några andra. Så var det massa killar där med vapen och jag typ lyckades att döda alla dom haha :D men min pappa och mamma blev skjutna =( och sen massa grejer.

Min dag ser ut såhär, att jag börjar med att åka till båten och fixar klart det jag skulle sen så drar jag hem och gör läxa.


Vi hörs
/ Christel

(10 minuter senare)
Ehhh, pappa har gått och lagt sej =O Jahpp, då är det ju bara att plugga :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0