Jag är glad

Har gjort en hel del av min fördjupning nu och är jätte glad för det. Mitt humör har gått från tå till top!


Biljätter till konsären och två musiga och äckliga ben&jerry's haha

Men jag fick nyss reda på att ikväll ska jag till en konsär. Jag visste det för länge sen men jag hade ju glömt bort det. Oj klupiga chrissy nissy haha. Men ah det är inte vilken konsärt som helst inte, nejnej det är en FILIPPINSK konsär jaaaa! Min mamma är Filippinsk så det är darför vi drar dit och ska titta. Tänkt dej, nu har jag tillgång att träffa mer filippiner än någonsin och det är rätt spännande. Jag måste göra mej i ordning snart så nu måste jag avsluta mitt arbete och hoppa in i duschen. Tar med mej kameran och tar någon bild så ni får chansen att se hur det var där, det kanske inte är så intressant då men det behöver det ju inte vara hela tiden ellerhur? nej juste haha.
Chao / Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0