inte på topp..


En jätte fin bild på Christina Aguilera, right? =)

Hej kära människor! Är allt bra med er?! Själv mår jag OK men inte toppen. Det är en liten grej som susar fram och tillbaka som är lite jobbigt för mej och en person. Men inget mer med det.

Nu tänkte jag inte skriva något om min dag direkt för det har inte varit en dugg intressant.
Men hel OK har den varit... som vanligt.
Hilda har redan berättat lite om den där teatern vi var på så den behöver man ju inte berätta om någon mer men jag skan ju säga att den var bra.

Imorgon blir det slöjd igen och då ska jag fortsätta på min skål jag göra för att lägga pocorn i eller godis i hahaha men det kan jag ta foto på imorgon.
Nu ska jag ta och göra fördjupning
Kramar
/ Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0