Det gick bra

Hej, är hemma.. kom hem för typ 1 timme sen, sedan dess har jag gjort lite fördjupning och aa..
Det gick rätt så bra på utvecklingssamtalet, det ena negativa var att jag fick typ lite "skäll" för att jag snackar med christel på lektionerna. Hon sa att om jag inte skärper mig snart så måste jag flytta på mig.. aja, jag måste fan göra det asså.
Men annars gick det galant! :p
Till dagen:
Gick upp halv 8, fixade mig och blev klar vid 8. Sen åt jag lite frukost och kollade på Vakna med The Vocie (en vana).
när klockan slog 9 så träffade jag mina kompisar vid busshållsplatsen. Hahah, orkar inte berättaaaaaa mer! Dagen var helt okej. Inget speciellt hände! OK?? BYEE, sorry för mitt humör
/hilda

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, så bra! :)



Tack så mycket , desamma! :D

Kram.

2008-11-10 @ 21:01:14
URL: http://mlhs.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

tacktack :)

2008-11-10 @ 22:13:55
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0