Bloggen - krånglar

Ja som ni kanske ser så krånglar bloggen för tillfället, (får vi hoppas) men jag tror det löser sig snart...

Idag har jag spenderat min dag med mina läxböcker, jag har bla gjort lite fördjupning, skrev kanske en A4 som mamma ska kolla på snart. Fördjupningen ska lämnas in v. 47 såg jag nu. Pjuh. Vilken lättnad :)

ikväll blire tv samt candy får jag väl hoppas, annars blir det inget smaskens denna helg heller! stackars mig.
Och imorn är det farsdag så glöm inte att gratta eran kära pappsi nu! själv har jag inte köpt något, hah. Mamma köpte en tårta och en slips idag. Men min pappa nöjer sig med det. Han vill egentligen inte ha någonting förutom en kram eller en puss haha,  men no way! ;)
Aja, ska dra nu.. vi ses. /Hilda

Kommentarer
Postat av: elli

hehe okej vad kul att höra :D

2008-11-09 @ 11:08:03
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Judith

tacktack!, gjord av rosamoped.blogg.se (=

2008-11-09 @ 11:26:59
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0